På plats i Lissabon

På plats i Lissabon för EHEW 10 (European Health Economic Workshop).
Jag verkar vara lite tidig eller lite trög.
Det går inte att hitta någon information om workshopen varken på platsen där (jag tror) vi ska vara eller på hotellet. Och det framgår inte av programmet var välkomstmiddagen ska hållas ikväll... Jag borde kanske ha mailat och frågat om det.

Men jag blev iallafall fint upphämtad på flygplatsen av en tjusig kvinna i 45-årsåldern som körde en svart Mercedes utan någon som helst taxi-skylt eller liknande. Hon stoppade 15 euro rakt i fickan när jag betalade. Vi kom överens om att hon skulle hämta mig 07.00 söndag morgon, tror ni att jag vågar fråga om kvitto då?

Här är iallafall hotellet jag bor på
http://www.sanamalhoahotel.com/ . Det kostar 10 euro för 24h internet tid, tror ni jag vågar ta upp det som utlägg? Jag har skickat två jobbrelaterade mejl....

"Afrikanen - porträtt av en far" av JMG Le Clézio. s. 39
"Undercover..." s.130

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits