EHEW 10

Idag börjar workshopen. Jag hoppade på två tyskar som såg ut som nationalekonomer i hotellbaren igår. De var från universitet i Augsburg och mycket riktigt var de här för workshopen och de visste dessutom var middagen skulle hållas - lysande. Vi åt på en tysk (bokstavligen) restaurang, jag åt korv och saurkraut...

Idag ska vara discussant på en fransos papper, har mest generella kommentarer och frågor om institutionalia.

Bör förbered mitt seminarium, jag ska ha ett lunchseminarium på institutionen på måndag, men jag vet ännu inte vad jag ska säga. Temat är "thoughts about public hospitals". Det blir nog lite "lean", lite skåpmat och lite "bargaining".

Afrikanen.. s. 78

Undercover.. s. 130

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits