World Without End: s. 1238

Jahapp, nu har jag läst ut boken. Men eftersom Hamlet inte gjort det så väntar jag med mina kommentarer...

Frågan är vad jag ska läsa nu? Är det inte dax för något om nationalekonomi? Jag är ju snart ganska mycket nationalekonom...

Det kanske blir "The undercover economist" av Tim Harford... men jag har en massa skönlitteratur oläst i bokhyllan också...

Lineär programmering står på schemat (för undervisningen som börjar på måndag)...

Fint väder i Lund idag, om jag jobbar bra ska jag unna mig en Kebabrulle i solen :-)
Jag har ett väldigt sug efter skräpmat nuförtiden, kan det vara sömnbristen?

Kommentarer:
Postat av: Kingen

Blitt nån fler kebabrulle? Eller har du övergått till kyckling nu när det krävs lite inställning för att trycka en hel själv?

2009-04-02 @ 17:37:10

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits