Högtryck!

För andra gången kan jag titulera mig seriesegrare i division 4 södra skåne (innebandy) och för tredje gång är jag med och för upp Igul i Skånetrean - härligt, men kanske också slutet på min innebandykarriär i alla fall ska jag försöka trappa ner lite... försöka.

Avhandlingen är skicka till tryck, snart är alla misstag permanentade (inte i den krulliga meningen) - härligt!

World Without End. ungefär s. 700 (jag var trött igår)

Nu ska jag förbereda lite undervisning och fundera på framtiden... dagen till ära iförd en fin fin Motorhead t-shirt.

Kommentarer:
Postat av: Hamlet

I vanlig ordning är jag på efterkälken. Jag har också varit med och fört upp Igul i skånetrean, men bara en gång.



I WWE är jag cirka 300 sidor bakom dig.



Ingen låter mig undervisa och jag är för tunn för hårdrockströjor.

2009-03-12 @ 22:01:09

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits