Hemos volvido

Nu är vi tillbaka från Spanien - landet där man bjuds på vackert väder, topless/naken/speedo-med-PTkl12 solbadning, härliga stränder, tomate frito, trevligt sällskap, god mat, cruz campo, mahou, och fantastiska bröllopsfester!

Bröllopsfesten. Björn och Temis bröllop plus fest var en höjdare, personligen blev jag helt överförtjust i fördrinken: obegränsat med kall öl, jamon iberico (pata negra), manchego, gazpacho och en eldig flamenco. Resten av festen var lysande den med men jag var lite för mätt för att riktigt kunna njuta av all den goda maten. Vid två-tiden tog festen slut för mig, Unkas och Linnea, men de andra fortsatte fram till klockan 7 på morgonen.

Lite bilder från vår resa:



Bilderna: Brudparet, Bruden dansar Sevillana, L och E på Playa Monsul, L och E i poolen, Vy över San José från vår terass på Vistamar

The undercover... nedlagt?

Kommentarer:
Postat av: Kingen

Har saknat din aktivitet på bloggen, men nu är jag nöjd! Ser dock att du misslyckats i din ansträngning att uppnå den perfekta bonnabrännan. Jag ska visa dig i juli hur en perfekt skött kropp ter sig med bonnabränna el magnifico!

2009-06-15 @ 11:08:24
Postat av: PTkl06

PTkl12? Du skall då alltid vara först med nya termer. Kan inte ha varit en helt vacker syn..

2009-06-16 @ 22:37:51

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits