Forskningsseminarium i Umeå

Så var det dags för det årliga forskningsseminariet, i försäkringskassans regi,  i Umeå. Detta år åker jag dit som föredragshållare - det blir spännande för mig, men inte för åhörarna.

I övrigt är det bara glädje... eller bara uppförsbacke. Det beror på hur man ser det. Avhandlingen är nog snart klar, men inte tillräckligt snart - den är ganska tråkig nu. Allt beror på hur det går med uppfräschningen av artikel nummer 1, och där står min handledare för det mest jobbet känns det som - jag kör fast hela tiden! Vi siktar dock på den 1 april, ett passande datum.

Spanska... s. 420


Kommentarer:
Postat av: Leffe

1 april? Skämtar du?



När det gäller föreläsningen så tänk på publiken som nakna, alternativt uppträd naken själv. Det borde få fart på tillställningen.

2009-01-21 @ 17:53:33

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits