En lycklig tid med vännerna






The Undercover Economist: s. 45

Kommentarer:
Postat av: Kingen

Var det nån fler än jag som fick magsjuka efter taccomiddan? Jag misstänker starkt att någon stoppat sina fingrar i köttfärsen innan vi tillagade den. Sehr äcklisch! Vill inte veta var dom fingrarna varit innan. Men jag kan tänka mig flera intressanta ställen.



Annars så ser vi fram emot nästa träff om 10 år. Puss!

2009-04-16 @ 22:21:42
Postat av: Kingen

Var det nån mer än jag som blev magsjuk efter den häringa helgen? Misstänker att någon stoppat fingrarna i köttfärsen innan vi gjorde taccos. Undrar var dom varit innan...

2009-04-16 @ 22:24:06
Postat av: Sarke

Inte magsjuk men väl avundsjuk... på folk som kan variera sig men ändå skriva samma sak...

2009-04-17 @ 14:45:17
Postat av: Kingen

Mmm, ser det så här i efterhand. Din fördröjning i gästboken skapar problem för oss med ADHD. När första inlägget inte syns utgår man från att man läst fel i verifireringsorden. Sen sliter man sitt hår, skriker högt, skriver ett nytt inlägg inte riktigt lika bra som det första, skriver in nya verifieringsord, skriker, sliter sitt hår, gråter en skvätt.



Jag var väldigt nära att skriva ett tredje inlägg, men det hade blivit barnförbjudet, så det var väl tur i oturen att telefonen ringde...=)

2009-04-18 @ 14:43:27

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits