Dagis, jobb och vabb...

Det blev en halv riktig dag för Linnea på dagis innan jag fick hämta henne - lös i magen och såsmåningom febrig... Jag och Unkas fick turas om att vabba hela veckan. Tisdag och onsdag hade jag undervisning och blev dessutom obehagligt medveten om att jag MÅSTE göra en kontinuerlig variant av Imperfect Tagging-pappret. Har suttit och funderat några dagar nu och kommer inte riktigt runt problemet... är på jobbet nu och lyckas, som ni förstår, inte speciellt bra med mitt modellerande. Det är dax att åka hem och spendera resten av dagen med min familj. Imorgon ska jag åter lämna Linnea på dagis. Det blir spännande att se hur länge hon kan vara där utan att bli sjuk denna gång.


"Spanska inbördeskriget": s. 107 (det går inte snabbt..)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits