Intermission...

Jag förstår att alla (i alla fall Hnrk) väntar på fortsättningen på reseberättelse. Vad hände egentligen den där första måndagen i Cary? Vem var det som fyllde år på onsdagen? Blev det någon hockey?

För att öka spänningen använder jag mig av ett antikt litterärt grepp - retardation. D v s jag avviker lite från ämnet just som det är som mest spännande....

Exil-Ola blev Fil. Dr Exil-Ola i fredags, han dominerade fullständigt på disputationen och hade sedan fri bar på festen - stort på alla sätt och vis! Jag ser framemot att bjuda tillbaka, inte minst för att det skulle innebära att jag är färdigt med min avhandling.
 foto: arkiv från ett annat tillfälle då det kändes som fri bar...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits