4:e -- 13:e juli

nästan i höör - bada i bjärred - ikea - barnvagnsstekning i båstad - flytta möbler - olja golv - bo i bjärred - gnugga golv - måla karmar - foga latexfog - gnugga golv - ljudisolera dasset - flytta möbler - fixa sladdar - NHL-08 på PS2 - åka till tippen - afterwork med robin m fl - linnea gillade afterwork - på väg till köpenhamn - låna dewalt-maskin av Oskar - borra i väggen - innebandy på fäladen i kväll - imorgon börjar Unkas jobba....


[Linnea, Pappa och skallror när de nästan var i höör]

Kommentarer:
Postat av: Björn

Vad hände med Frapino?

2008-07-13 @ 18:15:32
Postat av: Exilola

Innefattas "nästan i höör" av Bilema och Galne Gunnar?

2008-07-14 @ 15:32:53
Postat av: Kort info from Kort fällman

Två timmar och tre harrar över halvkilot - Gott om mygg men även gott om pilsner i kallkällan -Ljumma sommarkvällar som den här undrar man vad du egentligen gör bland stekarna i skåne..





2008-07-16 @ 19:14:01
Postat av: Sarke

Jag lovar att dricka mer frapino...

Jag var i ett "stugkvarter" utanför Höör (åt Munkarpshållet)

Jag har hamnat fel, men även annorstädes skulle jag ha svårt att hinna med pilsner och harr (mygg hinner man alltid med). Men det finns de som säger att jag har mer fritid här nere, dock har de inte förstått att jobba är en hobby i Västerbotten.

2008-07-16 @ 19:54:33

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits