Otroligt vek

Precis när jag skulle skriva ett inlägg om att stora pojkar bär två backar julmust med en hand så når min fysik sin absoluta botten.

Det var igår det hände. Jag blev svagare och svagare under eftermiddagen och lagom till kvällsmaten så orkade jag knappt lyfta gaffeln. Klockan sju gick jag och la mig för att återhämta mig, jag somnade direkt. Vaknade efter ca en timme och kände mig lite kymig. Klockan nio bestämde jag mig för att dricka lite fil, en klunk senare så kände jag att det var dags att prata i den stora vita telefonen. Sagt och gjort, jag pratade tills det inte fanns mer att säga och återvände till sängen...

Det känns bättre idag. Är dock lite orolíg för att mina förkylningar kommer slag i slag, hinner knappt spela någon innebandy mellan dessa. Slutsatsen är som vi alla vet att jag är otroligt vek.

Spanska.. s.142


Kommentarer:
Postat av: Madge

Oj då, både vab och vav...Krya på er!

2008-12-03 @ 07:08:01
Postat av: Kingen

Ja du, vad ska man säga? Tycker det är mest beklämmande att du inte hunnit längre än till sid 142 i din bok!

Skandal på ljusa dan! Hade dock gärna bevittnat ditt julmustbärande, som varande en liten kille så har man ju mer än fullt upp att bära EN back med TVÅ händer...

2008-12-03 @ 17:09:09

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits