Det lackar mot nyår

Tillbaka i Lund efter en vädermässigt perfekt jul i Strandåker. Vi hade dock problem med hälsan... dåliga magar, öroninflammation och annat mög följdes upp med ytterligare några dåliga magar. Nu hoppas jag att snapsen ska rädda mig ännu en gång precis som den gjort så många gånger förut.

Skickade idag in mitt bidrag till konferensen i Umeå, det ska bli spännande att se vad sociologer och praktiker säger om den nationalekonomiska tolkningen av arbetsförmåga...

Imorgon är det tillbaka till kolgruvan som gäller: undervisning ska förberedas och en kontinuerlig modell ska lösas och disktueras.

Fick kartor över Skåneleden i julklapp. Ska ta mig en tur i landskapet så fort det slutat regna.

Idag fyller Hamlet 33 - JOMEN GRATTIS!

Spanska ... s.304


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits