En hektisk vecka närmar sig sitt slut...

Ja, vad hände med denna vecka? Den bara försvann. Det viktigaste som hänt i veckan, Kingen får ursäkta, är vårt andra besök hos ultraljudstanten. Kvarken vägde i tisdags 242 g och var konvex på de rätta ställena osv... Den beräknade ankomsten är den 30/9, men jag hoppas förstås att Kvarken ska bli cool som pappa och fylla år den 1/10 - jag håller tummarna, gör ni?

I övrigt kan veckan sammanfattas i ett några citat:
"Du har gått ner i vikt" - Kingen när jag hämtade honom på flyget i måndags
"Jaha, det är du som är Igul-Eric" okänd soldat när vi spelade innebandy på Fäladen i tisdags
"Färöarnas målvakt spelade alla sina matcher i toppluva" - Herrey's lagkapten före 1-0 vinsten i onsdags
" X är numera pensionär vid Göteborgs Universitet" Chef för utvärderingsenheten, Karl-Axel Nilsson, under institutionskonferensen på Sofiero slott, torsdag
"När jag åkte färjan mellan Trelleborg och Travemünde fick jag akupunktur för sjösjuka av en okänd kvinna"  Kingen, igen, på färjan till Ven i fredags
"Nu är det ändå moderat"  Golfspelande nikotinist efter en kommentar om den 3:e ciggen och 3:e snusen på 7 hål (lördag)
"Det var Ferrys fel" Rasken om sina problem att sätta puttarna under söndagsrundan.

Kommentarer:
Postat av: Kingen

Vet hut!

Postat av: Pom-Pom

Det där med akupunktur var bland det skummaste jag hört på länge. Oavsett om det är akupunktur eller akupungtur så är det skumt.

2007-05-15 @ 00:11:14

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits