Solen värmer

Gick till jobbet idag, tog av mig det första plagget efter 400 m, det andra efter 1 km, men sedan sa de social konventionerna stopp. Detta gjorde att jag hann bli ganska svettig innan jag kom hit, tur att Maggie är täppt i näsan.

I övrigt så händer följande: i eftermiddag beger jag mig till Umeå för vidare transport till Strandåker - det ska bli skönt med lite snö till solen. Enligt uppgift är det varmt och gött i Västerbottens inland också. På fredag är det återträff för 10 av mina lumparkompisar - vi delade logement i nästan 15 månader och nu är det nästan 10 år sedan jag såg någon av dem. Det ska bli mysko och med största sannolikhet mycket trevligt!


Kommentarer:
Postat av: Konsument

Bara de inte kommer med några krav på att du skall returnera guldburkarna jag åt upp. Ett tips. Stå still och se rakt fram. Då kanske de glömmer det hela..

2007-03-13 @ 18:19:50

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits