Megaförvirring på Megastore

Det hela började dock med förvirring från min sida, jag skulle beställa Guitar Hero + gitarr och Guitar Hero II, men istället beställde jag Guitar Hero + gitarr och Guitar Hero... Jag upptäckte mitt misstag, men då hade Megastore redan skickat beställningen. Jag bestämde mig för att returnera ett av spelen och la in en ny beställning, denna gång på Guitar Hero II. Två dagar senare hade jag fått såväl Guitar Hero II samt ett stort paket innehållande Guitar Hero + gitarr och inte något mer - sålunda hade jag inte fått det extra Guitar Hero spelet jag beställt och betalat för. Jag tog på nytt kontakt med kundtjänst och bad att få pengarna tillbaka, detta har dock inte skett och jag har inte fått något svar från kundtjänt heller.

Förvirrande? Kontentan är att jag ligger 349 kr back och om Megastore inte vill betala tillbaka dessa pengar kommer de inte att få njuta av mitt postorderberoende i framtiden.

Ska dock beställa lite saker från cdon och innebandybutiken i dag....


Kommentarer:
Postat av: Leffe

Ahhhh, dessa logistikproblem. Vad står det på fraktsedeln? Om de inte kan bevisa att de skickat prylarna så borde du kunna få stålar åter.
Innebär detta att jag måste klå dig i gitarrplinkande när jag kommer ner??

Postat av: Sarke

Lita på det.

2007-07-08 @ 21:09:23
URL: http://sarke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits