Härliga dagar!

Den 19/7 klockan 15.30 bar jag och, den precis ankomne, Leif in sängen i Gäst/Kvark/Kingen-rummet och därmed var alla rum i ordningställda i lägenhet.

Senare samma kväll spelade jag, Robin, Leffe och den gode Hamlet Guitar Hero i seminarierummet på EC1, det var en höjdare att använda projektorn för något annat än tuffa pdf-slides med formler på. Leif dominerade och petade ner Kingen från första platsen på Mother (medium)

Igår spelad jag och Leif golf på Värpinge (nio hål) och jag skrapade ihop ca 7p och Leif ca 18... en utklassningsseger sålunda. Som det inte vore nog med det så sopade han mattan med mig i kubb lite senare på eftermiddag (även om match inte hann avslutas så var det tydligt vem som skulle vinna).

Gårdagen avslutades med mat och drinkar på Stortorget och Turkiskpeppar shots på Botulfs (Jag, Katten, Leif och Hamlet). I skrivades verkar det som att Leffe för en gångs skull inte vann en tävling, dricka drinkar är som ni alla vet en tävling, han är lite trötter idag och fick tydligen något fel på sin falafel...

Men det har varit två härliga dagar med sol, öl, Guitar Hero och golvlister - på måndag blir det stenhårt jobb på institutionen, det är dags att gör working paper av min andra artikel...


Kommentarer:
Postat av: Hamlet

Blev Leffen sjuk?

Postat av: Sarke

Litta.. Jag förstår att det blir PS2 för dig nu, det är en härlig investering.

2007-07-23 @ 08:37:34
URL: http://sarke.blogg.se
Postat av: Kingen

Vafan, petade Leffe ner mig från tronen??? Jag blir inte glad, inte arg, inte bitter...jo, kanske något bitter...okej, jävligt BITTER!!!
Måste träna och komma ner på besök. A man´s gotta do what a man´s gotta do.

2007-07-28 @ 18:09:06

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits