Golf - härligt spel

21 hål på två dagar

Spelade golf med svärfar i söndags och igår - båda gånger fick vi avbryta för att vi inte hade några torra kläder längre. I söndags efter nio hål på Lilla Vik och igår efter tolv hål på Djupadal - jag var verkligen dyngsur båda gångerna.

Golf är ett härligt spel när det regnar och bunkrarna är vattenfyllda och greenerna är omväxlande vattensjuka och hypersnabba. Nästa vecka ska jag förhoppningsvis hjälpa Mathias med hans golfspel, i gengäld ska han få lära mig några tricks som ytterligare bidrar till min mytomspunna bollspridningsförmåga.

On a related note: har fått ärva ett par golfskor av svärfar och har köpt en golfhandske att ha i fickan... nu blir jag farligare...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits