Hittade ingen våg

Jag måste göra alla som väntat på en uppföljaren på min invägning efter julen besvikna. Jag hittade ingen våg på Nyårsfesten... typiskt.

Ska försöka vara ledig hela veckan och jobba i lägenheten, men det verkar svårt det finns inte så mycket kvar att göra i lägenheten i denna fas - speciellt inte så mycket jag klarar ut assistans... Imorgon kommer elektrikern, det hade jag kunnat göra själv men det är lika bra att han fixar det.

Överkokta snabbmakaroner och korv till lunch, Unkas har flytt fältet och lunchar på stan

Kommentarer:
Postat av: Hamlet

Om du håller 87,5 kilo så är vi nog närmre än vad vi varit sedan vi kastade blöjorna. Skidåkningen gav massor med muskler. Eller nåt.

Postat av: Bjorncito

87,5! Imponerande av en lang och statlig norrlánning. Sjalv foljer jag for tillfallet sydspanska matvanor - lunch strax efter 15 och middag vid 22. For att undvika att bli sur och grinig (i synnerhet fore lunch) behover jag dock trycka i mig tapas da och da.

Tur att man har kan ta langa promenader i svensk junivarme, for annars hade jag passerat 87,5 kilo - underifran.

2007-01-03 @ 18:03:31
Postat av: Sarke

Jag borde vara över 90 kg igen, jag får, som sagt, försöka hitta en våg.

2007-01-04 @ 09:16:28
URL: http://sarke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits