Snart börjar nästa VM

VM i längdskidor börjar nästa torsdag, redan nu börjar de mest fanatiska fansen (Hamlet) spänna på sig sin längdskidor för att komma närmare sina idoler (Mathias Fredriksson). Detta engagemang är häpnadsväckande, jag blir rörd - jag önskar jag kunde hjälpa fansen (Hamlet) med något! Här nere i Skåne finns det ingen snö (fruset regn) och inga längdskidor (Fischer) så jag kan inte vara moraliskt stöd genom att åka skidor. Kanske kan jag vara någon sorts rådgivare, t ex svara på frågor om utrustningen? Det vore perfekt, då skulle jag känna att jag drog mitt strå till stacken.

18525-84


Alla hjärtans dag imorgon, glöm inte att ta hand om era nära (stavar) och kära (skidor).

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits