Ni säger synth - jag säger HÅRDROCK

I lördags gjorde jag en blixtvisit i Stockholm för att bevista Marcus 30-årskalas/Synthfest och jag kunde inte motstå frestelsen att vara lite hårdrockig istället för synthig...



Detta gjorde att jag stack ut lite på festen, men allra mest på tåget hem till Lund igen - en tågresa som lämnade en del övrigt att önska... Jag kom dock hem i ett stycke och Ulrika hade inte fött medan jag var borta.

Nu ska jag hålla mig hemma och ha mobilen nära till hands i ca 4-6 veckor sedan hoppas vi att Kvarken har lämnat Unkas mage, detta kommer att bli ett stort ögonblick inte minst för Kvarken själv.

Man kan ju undra hur man ser ut när man är synthig, allas vår vän Hamlet visade var synthskåpet står med en härlig rock som han påstår sig ha lånat från en vän....



Vill också passa på att tacka Leif för de fina bilderna han tagit och Marcus för att jag fick komma på hans fest!

Kommentarer:
Postat av: Adam

Låt de där pollisarna få lite ålder så kan du lätt vara visuell standin för hela Mustasch.

Postat av: Sarke

en får tacke...

2007-09-19 @ 09:06:42
URL: http://sarke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits