Tillbaka på Institutionen...

efter utflykten till Amsterdam och två dagars golvläggning hemma i lägenhet. Härligt väder i Lund och snart ska vi ha lite påsklov. Det ska bli skönt jag sliter ihjäl mig här på jobbet....

Leffe (Stormästaren) kommer på besök om ett par veckor det blir en höjdare.

Idag ska jag köpa ägg och något att färga äggen med (inte äggfärg, utan naturliga färger som rödlök och annat), dock tror jag att vi hoppar över påskgodiset i år - de där dj-la äggen är det någon som gillar dem?

"Vem gillar PÅSKGODIS?!" (ska uttalas med anklagande röst)

I går när jag la golv hade jag en låt i huvudet hela tiden Lyckliga kompisarnas "Dricka sprit och hålla käften" fast jag hade bytt ut sprit mot "golv" och dricka mot "lägga" - det är verkligen en lisa för själen att jobba med händerna, man får ur sig en massa mystiska tankar som annars bara ligger och gror.
image92

"Lägga golv och hålla käften, lägga härligt golv och hålla käften..."
Alla som använder annat än fogsvans när de sågar är fegisar - jag har upptäckt att jag är redskapskonservativ, en bra egenskap...

Kommentarer:
Postat av: Leffe

Glad påsk själv! Igår satt jag, AW och Jonne framför en brasa i två timmar och snackade skit. Härligt värre. I dag kan det bli besök hos Far, den fagre popidolen


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits