Börssidorna

Idag läste jag börssidorna i Sydsvenskan för första gången på många månader och detta på uppdrag av den gode B. B sitter i Stockholm och försöker ha koll på vad som händer ute i landet, i syfte att kväva oroshärdar i deras linda. Idag var han orolig att Sydsvenskas börssidor inflitrerats av kultursidorna, men jag kunde inom några ögonblick lugna honom:
"Jag ser bara siffror och förkortningar på företagsnamn" sa jag.
"Bra" sa han och fortsatte
"Vem är det som spelar pingis i rosa klänning i min telefon och på din hemsida"
"Det är vår vän ... " svarade jag.
"Det var som tusan, jag visste inte att han hade så fyllig barm"

Vi ringde av...

För er som undrar vad jag pratar om klicka på länken Sarke vs Eric nedan och klicka vidare till Eric 30år via festligheter.

Nu ringer jag av...

Kommentarer:
Postat av: Kingen

Ryktet går att Leffe hånglat med inte bara en utan TVÅ av damerna på 30-festen. Säger inte att det skedde under den gångna helgen, men dock! Leffe is a real horse!

2006-10-07 @ 17:53:03
Postat av: Leffe

För att citera Bob Hope: "Ryktet om min död är betydligt överdrivet." Alla dessa rykten. Det ryktas även att en viss golfare avslutade sin säsong iförd Karlsson på taket-dräkt.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits