Obrydd

Fick precis en "utskällning" för att jag inte såg att min rumskamrats hår var i oordning och framförallt för att jag inte sa till. Jag har bara en sak att säga till mitt försvar:
"Hur skulle jag kunna lägga märke till andras frisyrer när jag inte har någon egen frisyr?"

Det finns dock ett undantag från denna regel - min vän på KI. Hans frisyr lämnar mig aldrig kall och obrydd trots att det ligger i preussisk ordning. Om man ändå ska ha vattenkammat, bör man fundera på att anamma Brian de Bois-Guilberts frisyr. Han är enligt
uppgift snyggast i Ivanhoe.
vattenkammat

Själv är jag generellt ganska obrydd även när det gäller karlarna i Ivanhoe, dock håller jag (liksom alla andra?) Rebecca före Lady Rowena.

Kommentarer:
Postat av: Hårige Hamlet

Jag är beredd att gå i strid för att det garn som sitter på KI-killens* skalle ska kallas för något annat än "preussisk ordning". För att stödja min sak har jag lagt upp en bild av frisyren på min blogg.
*) KI har i det här fallet inte har med Karolinska Institutet att göra. Förmodligen är man färgad av sin egen vardag, och i min vardag är KI lika med Karolinska. Jag får visst stöd i att www.ki.se leder till just Karolinska.

Postat av: Hårige Hamlet

Förlåt för skrivfelet.
Det ska vara: "KI har i det här fallet inte med Karolinska Institutet att göra".

2006-05-05 @ 14:23:59
URL: http://hamlet.blogg.se
Postat av: Sarke gör avbön

OK frisyren ligger inte preussisk ordning, den är som bäst frigjort vattenkammad. Vidare ska jag händanefter hänvisa till honom som min vän (numera ovän?) på KonjInst.

2006-05-05 @ 15:51:31
URL: http://sarke.blogg.se
Postat av: Tacksamma Hamlet

Tacktacktack! Nu kan jag vila i frid.

2006-05-05 @ 15:54:54
URL: http://hamlet.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits