Stilåkaren Ferry

Stilåkaren Ferry

Tillbaka från fjällen och rakt in i dimman... Skåne bjöd på ett dystert landskap igår, men det känns som våren är på gång.

Veckans behållning var (förutom umgänget med alla goda vänner, maten, drycken, godiset och diskussionerna kring Iors status som man eller inte) Mathias stilåkning i backarna - rena rama proffset! Han svassade, flög och dansade ner för backarna - den enda som kunde mäta sig med honom var Unkas som höll den Rehnska fanan högt.

Själv är jag, inte helt oväntat, något av en slugger även i pisterna...

Kommentarer:
Postat av: Hamlet

Ingen med en rosa rosett runt svansen kan vara man.

Postat av: Leffe

Jag tror att det är Boklöv du fångat på bilden.

2006-03-29 @ 19:29:09
URL: http://apotekaren.blogg.se
Postat av: Kingen

Snyggare täckisar får man leta efter... men frågan är förstås, kan en MAN ha lila täckbyxor?

2006-03-29 @ 22:00:37
Postat av: Sarke

Jag är helt inne på Hamlets linje... den rosa rosetten hade jag glömt i diskussionen. TACK för det argumentet

2006-03-30 @ 08:54:35
URL: http://sarke.blogg.se
Postat av: Kingen

Jag tror att den rosa rosetten säger mer om vilken TYP av man Ior är..jag menar, en rosa rosett, runt "svansen"?

2006-03-30 @ 09:48:49
Postat av: Exilola

Är det inte "Eddie the Eagle" på bilden? Vad hände med honom förresten? Sist man hörde något var han väl inblandad i någon knarkhärva?

2006-03-31 @ 09:14:34

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits