Elittänkaren Bergh och mina länkar

Elittänkaren Bergh

Tänk om man hade lika mycket att dela med sin omvärld som Elittänkaren Bergh! Då hade min blogg blivit mindre pinsam och mer progressiv. Jag är imponerad, är du?

Om du vill ha något substansiellt att fundera över och kommentera besök Berghs blogg
HÄR, om du vill ha medioker underhållning scrolla neråt på denna sida (speciellt om du gillar div3 innebandy), om du vill träna med Leffe kolla in denna sida  "Leffes träningsblogg" och om du vill se en snygg kille med långt hår besök Hamlets mormors blogg 


Kommentarer:
Postat av: bergh

Jag tackar för epitetet. Men jag vill framhålla att jag inte är med på den däringa elitlistan som man tydligen kan få i sin mail. Samt att erkan-perkan inte är så dum han heller.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits