Dementi och Domino

DEMENTI: I mitt föregående inlägg förekom felaktiga uppgifter. Hamlets mormor har INGEN blogg utan bloggen är verkligen Hamlets. Sålunda tar jag tillbaka allt jag sagt och hävdar motsatsen. Samtidigt vill jag be alla inblandade om ursäkt - sorry.


DOMINO: Ett härligt spel som Hamlet både introducerade och dominerade i lördagskväll. Jag ligger dock i hårdträning för revansch. Aldrig tidigare har ett spel överraskat så, vem hade trott att lägga sådana plattor med prickar på skulle vara roligt.


Kommentarer:
Postat av: Hamlets mormor

Ursäkten är noterad, pojkvasker.
/Mormor

Postat av: Madge

Att göra en pudel...

2006-03-13 @ 15:13:50
Postat av: Bryngelsson

Mormor vet inte vad hon pratar om. Medicinen är slut. Det som dock är sant är att Rehnen kommer att falla som en dominobricka i backen i hemavan. Det är därför mycket glädjande att han börjat öva. Videokameran är laddad!
/Bedstefar

2006-03-20 @ 23:13:14
Postat av: Exilola

Hela det här dementi och domino inlägget är ganska sorligt. Är det inte dags för något nytt? Kanske ett Chuck Norris citat?

"Chuck Norris' cowboy boots are made from real cowboys."

eller

"Chuck Norris does not hunt because the word hunting implies the probability of failure. Chuck Norris goes killing."

2006-03-21 @ 13:41:56

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits