Tillbaka i Lund

Då var man tillbaka i lund efter 9 dagar hemma hos mor och far. Det hela kan summeras med att jag lyckades fiska upp 11 gäddor, röja 8 tankar med röjsågen, träffa Jonne och Lisas bebis 2 ggr, göra en laddning palt tillsammans med pappa och Rockin Roland, övningsskjuta med älgstudsaren, lägga ut bryggan, sätta potatis, flytta en fiskrök, hjälpa till med "vindfällen" och plocka 3-4 kg murklor. Det är vad jag kallar semester.

Nu börjar allvaret igen, ikväll ska vi representera på en studentfest i Ystad och imorgon ska jag dela ut telefonkataloger och se fotboll tillsammans med innebandylaget. På söndag är det grillfest hos några fransoser. Aldrig en lugn stund i Lund.

Lugnt


Kommentarer:
Postat av: M

Härligt att du är tillbaka! Här har också hänt en del... om man avser experimentet med tejprullen.

2006-06-09 @ 17:45:49
Postat av: Björn

Snacka om semester. Låter grymt skönt. Men i Lund är du en stekare. Värsta jetsetlivet.

2006-06-09 @ 23:37:12
Postat av: Exilola

En handlingens man! Välkommen tillbaka till Lund och utvecklingen av meningslöst vetande a.k.a. ekonomisk forskning. Snart dyker jag upp och glöm inte bort att du lovat stödja mig när jag skrivs in på torken.

2006-06-10 @ 13:25:29

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits