Mierda

"Al final, lo que cuenta es que hemos perdido, que ellos (los franceses) están en cuartos de final y nosotros no" (Fabregas)

Kunde inte sagt det bättre själv.

Jag tippade, för första gången på många mästerskap, inte Spanien som mästare och detta i mening att hjälpa dem till finalen... Men ack så jag bedrog mig, det gick som vanligt.

Nu är det enda som kan rädda detta VM att Tyskland och England åker ut i kvarten. Inget personligt, men de är lite för dryga för att vara nordeuropéer. Sen vore det fint med en målexplosion i slutet på turneringen jag har tippat att 157 mål ska göras, just nu har 131 gjorts.

El gol de España a Arabia Saudi

Se målen... typ...
http://www.elpais.es/comunes/2006/mundial/espanna_francia.html

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits