Solen svagare?

Är det så att solen inte lyser lika starkt längre? För inte alltför länge sedan träffade jag pojken på bilden nedan och hans hår var inte alls lika solblekt nu... 1998 var nog ett väldigt soligt år.

Solblekt

Helgen har bjudit på bad i Vikhög, Vårhallarna och vid Stenshuvud, men inte nog med det vi hann också med en shotsbricka i Simrishamn och grillning i Gyllebo. Späckat schema som vanligt, därför måste man börja måndagen med att ta igen sig och städa lite här hemma.

Nu när jag närmar mig 30 så vill jag behålla min ungdomlighet och detta görs nog bäst om man umgås med och klär sig som ungdomar (t ex quicksilver surfshorts och skjorta eller von dutch t-shirts - JL och WE är ute.). Simon, 13, hjälpte mig att bära upp kepsen på rätt sätt....

Cool

Kommentarer:
Postat av: Kingen

Men dra åt rövarns...
Fina bilder på fina pojkar! Sommaren -98 var jävligt varm och solig, det kommer jag fortfarande ihåg, men var den verklligen SÅ solig?

2006-07-24 @ 11:41:41
Postat av: Sarke

Det verkar inte bättre Kingen, solen brände och blekte som aldrig förr den sommaren

Postat av: Björn

Hur är det med flamesskjortor? Är de också ute? Funderar på att ta en sådan till jobbet imorgon.

2006-07-24 @ 21:27:16
Postat av: Sarke

Såvitt jag kan förstå är Flamesskjortan ett tidlöst plagg som alltid kommer att vara i ropet. Ta den gärna jobbet, festen eller stranden.

2006-07-25 @ 08:26:56
URL: http://sarke.blogg.se
Postat av: Björn

Jag fegade ur och tog en rutig skjorta istället. Det är lätt att vara tuff på kvällen, men på morgonen blir jag en proper kommerskille. Jag minns gamla tider när jag ägde en flamescykel. På den tiden var jag en sann hellbiker...

2006-07-26 @ 21:58:29
Postat av: Sarke

Rutigt är också fint... Jag minns den cykeln, den var häftig.

2006-07-27 @ 09:46:17
URL: http://sarke.blogg.se
Postat av: Hamlet

Jag minns också cykeln. Helt klart häftig.
Min dygnsrytm är helt klart rubbad. För fyra timmar sedan var jag så trött att jag inte kunde somna, nu är jag så pigg att jag knappt kan vara vaken. Och allt utan en droppe sprit. Världen är förunderlig.

2006-07-28 @ 01:15:57
URL: http://hamlet.blogg.se
Postat av: M

Keep it real!

2006-08-01 @ 11:42:15

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits