På Rangen igen

Japp, nu har jag slagit några golfslag igen. Problemet är att jag inte kommer ihåg vad Mr Ferry sa att jag skulle tänka på för att förbättra min sving. Jag tror det var att ha rakare vänsterarm och ta i mindre. Hur som helst så slog jag en hel del konstiga slag i ett högt tempo, Leffe på mattan bredvid hade inte en chans att hänga med i det tempot. Som vanligt spred de långa järnen mest glädje sen är det alltid upplyftande att slå med Unkas Spoon - det säger bara smock.

Frågan är dock om jag orkar mig ut på banan innan sommaren är slut, jag måste nog tillbringa lite mer tid på rangen och se till att Mr Ferry kommer ner och spelar med mig först - om man går i en boll med Ferry och en eller två okänd tendera fokus att ligga på hans bra spel och inte på mitt hackande.

Golf - härligt spel.

Kommentarer:
Postat av: Leffe

Jag tror att du får jobba lite mer med det mentala. En runda med mr Ferry aka "Player of the Week" kommer bara skoningslöst att försämra ditt självförtroende. Bättre då att stå på rangen med mig ;-)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits