Tänkte bara meddela att:

inte ens Fredrik W är på institutionen denna söndagsmorgon. En tänkbar anledning är att han "blev" Doktor W i fredags... GRATTIS! Tack för en trevlig fest även om byggdammet hemifrån gjorde att jag somnade tidigt.

För övrigt har jag lovat att laga mat till Maggies disputationsfest om hon har slutseminarium innan sommaren - snacka om disincentives...

Jag vill också passa på att rekommendera duschen i vilorummet EC1, den har alla bekvämligheter man kan tänka sig, t ex en flaska Family Fresh av okänt ursprung.

Kommentarer:
Postat av: Madge

Jag tycker snarare det är ett incitament - du har ju visat på god kokkonst tidigare, t.ex. en oförglömlig Flygande Jakob. Kanske kan du laga till fläskrullader med leverpastej på disputationsfesten. Det skulle vara jazzigt, som herr Bergh uttrycker det.

2006-12-19 @ 09:31:26

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits