Tomater och Jimmy utvecklas

Jag har glömt att nämna mina och Unkas fina tomater, de utvecklas dagligen på vår balkong. Så här såg de ut här om dagen:

Tomat

Likväl som tomaterna utvecklas steg för steg så kommer Jimmy Nordin närmare den musikkarriär som han eftersträvar. Han har redan sjungit i TV, gjort sig kända för sexuella "eskapader" och ikväll gjorde han ytterligare framsteg när han blev gripen av polisen för fylla och detta innan klockan blivit 20.30. Sex, Drugs & Rock n Roll - bra jobbat Jimmy.

Det är dock lite konstigt att landslagsledningen ringer polisen för att ta hand om sina fulla kulstötare, jag tror inte att landslagsledningen i hockey ens funderade på att ringa polisen när förbundschefen skjutsade Peter Åslin i en rullstol på hotellet efter en blöt kväll. Men det är klart, Leksands Åslin var nog snäppet svagare än 120 kg kulstötare med falsett röst.

Kommentarer:
Postat av: Hamlet

Åslin var måhända svagare, men en sak är säker, och det är att han inte var fulare. De borde ta och köra över JN med en finlandsfärja.

Han är en av anledningarna till att jag inte sett en minut på friidrottsspektaklet i år.

Postat av: Äpplet

Jag säger bara Jan-Ove Waldner. Har aldrig varit nykter efter ett svenskt mästerskap. Sist på SOC blev han pakad och flippade ur helt. Man blev tvungen att ringa en morfar för att lugna honom. Jimmy Nordin är en kyrkpojke i jämförelse med kungen..

2006-08-08 @ 22:03:46
Postat av: Sarke

Det man då undrar är: Har inte friidrotten någon morfar att ringa? Jag kan inte komma från känslan att det var onödigt att ringa polisen.

Det är inte helt omöjligt att det blir pingis på 30-årskalaset, om det kan intressera Äpplet.

2006-08-09 @ 12:07:52
URL: http://sarke.blogg.se
Postat av: Leffe

Jimmy, Jimmy. Hur du inte missuppfattat helt vilken gren du tävlar i? Det var väl inte "kalas-kula"? Även om det där ochså kan bli riktigt snurrigt eller några steg på glid...

2006-08-09 @ 13:02:38
URL: http://apotekaren.blogg.se
Postat av: Hamlet

Om det blir pingis på festen kräver jag att det är samma klädkod som när vi spelade i byastugan.

2006-08-09 @ 15:41:02
URL: http://hamlet.blogg.se
Postat av: Leffe

*Övar backhandslag i luften*

2006-08-10 @ 07:44:11
URL: http://apotekaren.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits