Room with a view

Room with a view


Kommentarer:
Postat av: Leffe

Är inte alls avis. Själv stirrar jag just nu in i ett grått kontorshus från sent 50-tal.

Postat av: Hamlet

Jag stirrar in i en aprikosgul strukturtapet. När jag vrider huvudet 90 grader åt vänster stirrar jag ut på en regntung himmel.

Det är fixat så att du får lite sovmorgon på lördag. Bene, Ola och jag åker in och hämtar bilen i Lund. När vill du komma? Vi är säkert färdigpackade innan elva.

2006-08-29 @ 12:11:12
URL: http://hamlet.blogg.se
Postat av: JK

Själv ser jag skräckfilm. Handlingen är enligt följande: En ung lovande forskare får ett jobb på en ödslig forskningsstation. Han åker dit med sin fru och sin son. Sakta men säkert börjar han påverkas av de samiska gravarna som finns under forskningsstationen. Filmen håller just nu på att nå sitt klimax. Forskaren har stuckit in huvudet genom toalettdörren och skiker - Heres Jonne! Det är mycket otäckt men känns ändå på något underligt sätt väldigt realistiskt..

2006-08-29 @ 21:17:30
Postat av: Björn

Gott Eric! Njut av Medelhavet. Det är hälsosamt för en gammal man som du.

2006-08-29 @ 21:20:07
Postat av: Sarke

Jag njuter.

Later mer som en solskenshitoria an en skrackfilm

Jag kommer vid 10

Battre sent 50-tal an sent 80-tal

2006-08-30 @ 18:25:27
URL: http://sarke.blogg.se
Postat av: Hamlet

Vid tio blir så bra, så. Förhoppningsvis är det mesta ilastat då. Väl mött.

K

2006-08-31 @ 22:21:48
URL: http://hamlet.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits