Stockholm

Torsdag till söndag var jag och Unkas i storstan för att träffa vänner och bli masserade. Det föll sig faktiskt så att det inte var våra vänner som masserade oss denna gång utan det var professionella massörer på Sturebadet.

Min massör hette Bernard och tyckte jag hade hårda muskler - det brukar jag också säga att jag har...

Det blev många drinkar under helgen - först bjöd Marcus på drinkparty, sen gjorde Johan B samma sak. Tranbärsjuice och hallonvodka är en höjdare.
Lördagen avslutades på Rival (en gammal bio där de nu kränger sprit) - där träffade vi en hel del folk från Lund, mycket obehagligt! Pretty Boy Curly fick komplimanger för sitt hår som vanligt, Stjärnan "nätverkade", Vederbörande M försökte gömma sig för en kvinna från Västergötland, The Big Red antog helikopterprespektiv och sammanfattade kvällen, och Fixar-Bengtsson tillsammans undertecknad vägledde Stockholms ungdom...



Kommentarer:
Postat av: Vedväxt

Yes! Klart att Kakan fick beröm för sitt heta svall! Lockar i nacken är finast av allt!

2005-10-04 @ 16:50:23

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits