Releaseparty

Ja, vad ska man säga om fredagens releaseparty - Fastligt, folkligt och fullsatt blir mitt omdömme. Hela klanen Fast var samlade och därmed omgavs man av idel musikgenier och så var Klaminder där förstås. Jag försökte utröna om någon i folkmassan kom från pressen eller något av etermedierna - omöjligt att säga, hoppas det för det bjöds på två fin, fina uppträdanden.

Jag köpte ett gäng skivor dessutom, just nu varvas bröderna Fast på skivtallriken - det känns bra, det är nästan så att man glömmer att man känner dem och blir en riktig "fan".

Jag undrar bara vad är nästa steg? Nu har jag fått gå på releasepartyt, när får jag va med på världsturnén? Och sen undrar jag om Tobias tänkt dela med sig till sin bror av rökat och drickat jag och Leif gav dem.


Radio

Kommentarer:
Postat av: Björn

Kul att se bröderna Fast! Duktiga killar! Men, det är nog ändå episoden som föregick konserten som jag kommer att tänka på när jag varje dag vandrar nedför Folkskolegatan. Winnie! Winniiiieee! Fortfarande hysteriskt roligt.

2005-10-25 @ 20:51:54
Postat av: sarke

och frågan man ställer sig vem eller vad är Winnie? Är det en hund, en katt, en fågel eller en vännina? Kom Winnie till rätta?

Jag glömde förstås att berätta att det bästa med hela Stockholms vistelsen var hotell Björne!

2005-10-26 @ 08:28:19

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits